Voor Herman:

"Beste Joris,

Zojuist heb ik voor het eerst je site bezocht. Tijdens mijn zoektocht naar scripties 'stuitte' ik op jorisstudeert.nl. Zelf studeer ik communicatie en heb ik vorig jaar samen met een vriend de website www.studieboekenmarkt.nl opgezet. Hierop kunnen studenten gratis advertenties plaatsen voor de (ver)koop van tweedehands studieboeken. Verder staan er adresgegevens op van hogescholen en universiteiten. We richten ons hierbij op MBO, HBO en universitair niveau.

We kwamen op het idee voor de site omdat nieuwe studieboeken een kapitaal kosten. Daarbij komt dat het aanbod en de vraag naar tweedehands studieboeken vaak slecht op elkaar is afgestemd. Het leven voor de student is al duur genoeg en wie het kleine niet eert..... Het aantal studenten dat gebruik maakt van het advertentiesysteem groeit flink. Het is echter vanwege onze minimale inkomsten (lees: geen) niet mogelijk om betaalde advertenties te plaatsen. Onze vraag is of je een vermelding van onze digitale boekenmarkt zou kunnen plaatsen op je site.

Succes in ieder geval met de redactie van Jorisstudeert en ik hoor het wel.

Groeten,

Studieboekenmarkt.NL
Herman de Waard

Tel: 06 24991164
E-mail: hdewaard@studieboekenmarkt.nl"

Reacties

Populaire posts