re: nog enkele vragen

Beste Frank den Hond,

Bedankt voor je snelle reactie en voor je aanwijzingen. Ik ga daarmee zeker aan de slag. Ik zag dat je inmiddels mijn site hebt gevonden. Ik heb je reactie daar ook gepubliceerd en ik hoop dat je deze werkwijze, net als ik, als een interessant experiment beschouwd.

Ik zal gewoon de officiele weg blijven bewandelen, zoals jij mij aanraadt. Ik begrijp inmiddels dat een gesprek, zoals ik voorstelde, daarin niet past. Dat vindt ik jammer. Ik weet namelijk dat mijn huidige voorstel te ruim is gesteld. Ik zie dit voorstel momenteel meer als de omschrijving van het thema dat ik wil behandelen. Begrijp ik goed dat in het voorstel al een zeer concrete omschrijving van de onderzoeksmethode e.d. moet zitten?

Tenslotte, je schreef dat er veel literatuur is over 'virtueel organiseren' en 'virtuele organisaties'. Zou je mij wat titels kunnen sturen, die je zo te binnen schieten. Dat zou mij veel kunnen helpen bij het explicieter maken van mijn voorstel?

Bij voorbaat dank,

Joris Bak

Reacties

Populaire posts