Betreffende docent heeft gisteravond geantwoord en door een foutmelding ontving ik pas zojuist deze reactie:

Beste Joris,

Zeer vereerd met je verzoek. Een andere student die ik begeleid is met een vergelijkbaar onderwerp bezig; dat komt dus mooi uit. In reactie op je verzoek het volgende:
- voorlopig heb ik geen tijd voor een gesprek, wegens allerlei deadlines, maar het is ook nog te vroeg voor een gesprek
- je voorstel is nog te weinig gespecificeerd, en veel te breed, en daarmoet je aan werken: wat wil je? doelstelling bovenaan p.2 is wat anders dan onder e.
- je zult echt de literatuur in moeten voordat je een bespreekbaar voorstel hebt, daarin kun je zoeken naar meer afgebakende vragen
- er is veel literatuur over bijvoorbeeld 'virtueel organiseren' en 'virtuele organisaties'.
- een mooi artikel van Frances Milliken in Academy of Management Review uit 1987, getiteld "Three types of perceived uncertainty ..." laat zien hoe lastig het is om aan onzekerheid onderzoek te doen.
- je zult de officiele weg via Sytze van Duijn moeten volgen, als je aangeeft dat je mij als begeleider wilt hebben en dat je daar met mij contact over hebt gehad, dan zal dat wel goed moeten komen.

Reacties

Populaire posts