pipes.yahoo.com

Ik las gisteren een berichtje over pipes en ben toen slechts even met mijn YAHOO! account ingelogd met als gevolg dat ik vannacht droomde dat ik een geniale pipe had samengesteld. 'Pipes' zijn stroommodelen waarmee je van alle informatiestromen op internet (sites/rss feeds etc.) je eigen op-maat-gemaakte informatiekanalen kan samenstellen en daar allerlei filters op los kan laten. ; Bekijk mijn meestgedraaide muziek op Last.fm en ga op zoek naar nieuwsberichten over de artiesten die ik deze week het meest heb geluisterd en kijk of over dát nieuws al video's op Youtube of foto's op Flickr.com staan, bijvoorbeeld. Niet echt een geniaal voorbeeld, maar wellicht zegt het iets over de potenties van de nieuwe Yahoo-dienst waarmee je dus je eigen pipes kunt samenstellen.

Reacties

Populaire posts