Druk, druk, druk... Ik heb vandaag twee mailtjes verzonden:
Eén met het vriendelijke verzoek om voor komend weekend een reactie op mijn voorstel te krijgen en een ander met de volgende vraag; ik citeer: "... Ik heb een vraag met betrekking tot de scriptiebegeleiding bij BCO. Ik ben bezig met de voorbereiding van mijn scriptie en de afgelopen maanden werd mijn voorstel een aantal keren afgekeurd. Ik heb het al een aantal maal herschreven en weet bijna zeker dat mijn laatste voorstel volledig voldoet aan de eisen. Nu ben ik weer in afwachting van de beoordeling.
Waar ik mij zeer aan stoor, is dat ik soms twee weken op een antwoord moet wachten. Helemaal als je na twee weken te horen krijgt dat je voorstel niet deugt, natuurlijk. Ik heb geprobeerd om een afspraak te maken, zowel telefonisch als via email, maar dit wordt overduidelijk afgehouden. Bovendien werd mij, alsof ik een kleuter was, meegedeeld dat telefonisch contact opnemen met dé scriptiecoördinator uit den boze was... Is dit de normale gang van zaken of is er een reden voor te bedenken?
Hopenlijk ben ik bij jou hiervoor aan het goede adres..."

Reacties

Populaire posts