Verrast heb ik vrijdag vernomen dat ik ook het tentamen Strategie-ontwikkeling heb gehaald, met een 7. Nu rest nog het tentamen Publieksbeinvloeding en de opdrachten voor de vakken Oefening Organisatie en Oefening Strategie... en eh... mijn scriptie.
Voor 87 gulden (!) heb ik het boek Communicatie Managemant In Nederland van Betteke van Ruler gekocht. Hiermee hoop ik inspiratie op te doen voor een opzet van mijn mijn scriptie. Het eerste deel van het onderzoek is een delphi-onderzoek. Ik zit erover te denken om mijn onderzoek te richten op verwachtingen t.a.v. ICT-ondersteuning van interne organisatieproceessen. Misschien is het dan interessant om de verwachtingen van ICT-leveranciers te confronteren met die van managers die dergelijke technologie in (willen) zetten ter ondersteuning van hun bedrijfsvoering. Zoals blijkt uit voorgaande berichten zit ik een beetje tegen de specifieke onderwerpskeuze aan te hikken...

Reacties

Populaire posts